Organizacja akcji promocyjnej

Organizacja akcji promocyjnej

Postautor: cosmic_girl » 08 lis 2016, 2:59

Chcę zorganizować akcję promocyjną dla mojej restauracji. Podpatrzyłam w telewizji jak to się robi ale przydałaby się pomoc w organizacji. Chodzi mi tylko o podpowiedzi jak pewne rzeczy zorganizować. Przede wszystkim hostessy – nigdy ich nie wynajmowałam i nie wiem jak to sie robi. No i tyle jak bede miala jeszcze jakis problem to napisze.
Awatar użytkownika
cosmic_girl
 
Posty: 41
Rejestracja: 21 sty 2016, 15:34
Lokalizacja: Warszawa

Organizacja akcji promocyjnej

Postautor: JonB » 08 lis 2016, 3:10

Wrzucę ci link do bardzo dobrej i niedrogiej agencji: hostessy.caneli.com.pl/hostessy-lodz/. Zapłacisz tyle samo co w przypadku samodzielnego wynajmowania a oszczędzisz sobie czasu i trudnych wyborów. Z tej agencji korzystają największe firmy w Polsce, wiec warto.
JonB
 
Posty: 27
Rejestracja: 21 sty 2016, 15:34
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Organizacja akcji promocyjnej

Postautor: kasztelan » 08 lis 2016, 6:06

Czy ta agencja działa także w Warszawie? Dziękuję.
kasztelan
 
Posty: 28
Rejestracja: 21 sty 2016, 15:33
Lokalizacja: Grodno

Organizacja akcji promocyjnej

Postautor: JonB » 08 lis 2016, 6:27

Tak. Bez problemu wynajmiesz doświadczone hostessy w Warszawie które posługują się wieloma jezykami i umieją zajmować się klientami. Miałem kiedyś targi w Warszawie wiec wiem o czym pisze :). Pozdrawiam i powodzenia.
JonB
 
Posty: 27
Rejestracja: 21 sty 2016, 15:34
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Organizacja akcji promocyjnej

Postautor: kasztelan » 08 lis 2016, 7:52

Serdeczne dzięki za odpowiedź. Właśnie interesowały mnie dziewczyny mówiące w obcych językach, dlatego tym bardziej dziękuję za pomoc, pozdrawiam.
kasztelan
 
Posty: 28
Rejestracja: 21 sty 2016, 15:33
Lokalizacja: Grodno

Organizacja akcji promocyjnej

Postautor: JonB » 08 lis 2016, 9:11

Nie ma za co, powodzenia.
JonB
 
Posty: 27
Rejestracja: 21 sty 2016, 15:34
Lokalizacja: Bielsko-Biała


Wróć do Praca

cron